Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
(4)
Autor
Czaplińska Anna (geograf)
(1)
Czyżycki Rafał
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Jaźwiński Ireneusz
(1)
Kavetskyy Igor
(1)
Klóska Rafał
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Imprezy kulturalne
(1)
Innowacje
(1)
Marketing regionalny
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Statystyka
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka regionalna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Transport i logistyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1387) 1313)
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów),zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 1240)
Zebrane - w jednym dziele - opracowania badań dotyczących wyzwań stojących obecnie przed transportem i proponowanych sposobów ich rozwiązywania. Problematykę monografii ujęto w ośmiu rozdziałach. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą ogólnych trendów rozwojowych, oddziałujących na potrzeby transportowe i procesy transportowe, w pięciu kolejnych przedstawiono rekomendacje dla rozwiązań prowadzących do bardziej zrównoważonego rozwoju transportu i udziału tego ważnego sektora w polityce neutralności klimatycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1237) 1163)
Temat niniejszej monografii naukowej Nowe technologie w sferze społecznej i gospodarczej łączy aspekty teoretyczne i praktyczne oraz może być uznany za ważny, aktualny i interesujący. Celem głównym publikacji jest zaprezen­towanie wieloaspektowego ujęcia wykorzystania nowoczesnych technologii w różnych wymiarach aktywności społeczno-gospodarczej. W rozważa­niach wskazano na ważność problematyki zastosowania nowych technolo­gii informacyjno-komunikacyjnych w działalności społeczno-gospodarczej. Uwzględniając przyjęte założenia, w badaniach wykorzystano różne meto­dy i techniki, w tym metodę krytycznej analizy literatury, analizy i syntezy, dedukcji i indukcji oraz metodę opisową. W książce zaprezentowano także wyniki związane z przeprowadzeniem badań ankietowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja składa się z pięciu rozdziałów poświęconych analizie struktury, analizie dynamiki i analizie współzależności, a zatem metodom badawczym pozwalającym na wykrycie poszczególnych rodzajów prawidłowości statystycznych. Charakter i układ pracy ma na celu prezentację możliwie szerokiego wachlarza podstawowych zagadnień statystyki, przy czym niektóre problemy omówiono dokładniej, a inne potraktowano w sposób skrótowy. Prezentowane rozważania teoretyczne poparto dlatego odpowiednimi przykładami, które z kolei stanowią wzorzec lub zawierają niezbędne wskazówki do samodzielnego rozwiązywania sugerowanych zadań. Na końcu niniejszej książki zamieszczono pełne rozwiązania i odpowiedzi wszystkich zadań. Przykłady i zadania, w zdecydowanej większości, oparto na danych rzeczywistych, pochodzących z różnych źródeł statystycznych i dotyczą one zmian gospodarki w czasie i przestrzeni, przede wszystkim regionalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [Magazyn Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej