Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
(4)
Author
Czaplińska Anna (geograf)
(1)
Czyżycki Rafał
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Jaźwiński Ireneusz
(1)
Kavetskyy Igor
(1)
Klóska Rafał
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Subject
Imprezy kulturalne
(1)
Innowacje
(1)
Marketing regionalny
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Statystyka
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka regionalna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Transport i logistyka
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1387) 1313)
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów),zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 332 (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 1240)
Zebrane - w jednym dziele - opracowania badań dotyczących wyzwań stojących obecnie przed transportem i proponowanych sposobów ich rozwiązywania. Problematykę monografii ujęto w ośmiu rozdziałach. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą ogólnych trendów rozwojowych, oddziałujących na potrzeby transportowe i procesy transportowe, w pięciu kolejnych przedstawiono rekomendacje dla rozwiązań prowadzących do bardziej zrównoważonego rozwoju transportu i udziału tego ważnego sektora w polityce neutralności klimatycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 656 (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1237) 1163)
Temat niniejszej monografii naukowej Nowe technologie w sferze społecznej i gospodarczej łączy aspekty teoretyczne i praktyczne oraz może być uznany za ważny, aktualny i interesujący. Celem głównym publikacji jest zaprezen­towanie wieloaspektowego ujęcia wykorzystania nowoczesnych technologii w różnych wymiarach aktywności społeczno-gospodarczej. W rozważa­niach wskazano na ważność problematyki zastosowania nowych technolo­gii informacyjno-komunikacyjnych w działalności społeczno-gospodarczej. Uwzględniając przyjęte założenia, w badaniach wykorzystano różne meto­dy i techniki, w tym metodę krytycznej analizy literatury, analizy i syntezy, dedukcji i indukcji oraz metodę opisową. W książce zaprezentowano także wyniki związane z przeprowadzeniem badań ankietowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja składa się z pięciu rozdziałów poświęconych analizie struktury, analizie dynamiki i analizie współzależności, a zatem metodom badawczym pozwalającym na wykrycie poszczególnych rodzajów prawidłowości statystycznych. Charakter i układ pracy ma na celu prezentację możliwie szerokiego wachlarza podstawowych zagadnień statystyki, przy czym niektóre problemy omówiono dokładniej, a inne potraktowano w sposób skrótowy. Prezentowane rozważania teoretyczne poparto dlatego odpowiednimi przykładami, które z kolei stanowią wzorzec lub zawierają niezbędne wskazówki do samodzielnego rozwiązywania sugerowanych zadań. Na końcu niniejszej książki zamieszczono pełne rozwiązania i odpowiedzi wszystkich zadań. Przykłady i zadania, w zdecydowanej większości, oparto na danych rzeczywistych, pochodzących z różnych źródeł statystycznych i dotyczą one zmian gospodarki w czasie i przestrzeni, przede wszystkim regionalnej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 31 [Magazyn Wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again