227896
Book
In basket
Funkcjonowanie osób w spektrum autyzmu w dużej mierze zależy od tego, jakie warunki oferuje im otoczenie. Nadmiar bodźców, silnie emocjonalnych wydarzeń, zmian, niezrozumiałych i niewytłumaczonych sytuacji, chroniczny stres sprawiają, że osoby te mogą gorzej radzić sobie z codziennością. Obowiązkiem dyrektora i nauczycieli jest zapewnienie każdemu uczniowi zindywidualizowanego wsparcia, adekwatnego do potrzeb i możliwości. Realizacja tego zadania nie jest łatwa, ale tylko spójne, systemowe działania całej społeczności szkolnej mogą doprowadzić do stworzenia optymalnych warunków rozwoju.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 231-234.
Funding information note
Zakup książki dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again