228278
Book
In basket
Subiektywna psychologia biznesu / Paweł Fortuna. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. - 227, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości? Jak powstało hasło „Polak potrafi”? Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów? Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek? Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again