Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
(5)
Filia nr 4 (ul. Spółdzielcza 31)
(1)
Author
Sielicki Leszek
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Costi Melina
(1)
Green Don
(1)
Griffiths Chris
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Jawień Robert
(1)
Malcherek Monika
(1)
Medlicott Caragh
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Year
2020 - 2025
(6)
Time Period of Creation
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Subject
Bogactwo
(2)
Innowacje
(2)
Kreatywność
(2)
Sukces
(2)
Content marketing
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Efektywność
(1)
Finanse osobiste
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Praca
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przekonania
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Umysł
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Domain
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 199 stron : ilustracje ; 21 cm.
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
Ponadczasowe zasady sukcesu sformułowane przez Napoleona Hilla stanowią prostą i łatwą do zastosowania formułę bogacenia się. Pierwszym krokiem jest zmiana sposobu myślenia o sukcesie. Wiele osób próbuje zdobyć bogactwo? Dzięki tej książce przekonasz się, dlaczego niektórym to się udaje, a innym przeszkadzają ich własne nawyki i przyzwyczajenia. Nawet jeśli zarabianie pieniędzy nie stanowi głównego celu Twojego życia, musisz przyznać, że bezpieczeństwo finansowe jest niezwykle ważne dla rozwoju i zdobycia emocjonalnej wolności. Użyj siły swoich myśli do aktywowania mocy i kreatywności umysłu! Rozwijaj w sobie świadomość pieniędzy! Praktykuj samodyscyplinę na drodze do wolności finansowej! Zdobywaj wiedzę, przekuj ją w praktyczne plany i korzystaj z niej! Kształtuj nawyki, które doprowadzą Cię do doskonałej przyszłości! Zasady rządzące gromadzeniem pieniędzy są tak proste, że każdy może je stosować!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się, zdobywając i pomnażając bogactwo i szczęście, podczas gdy inni stoją w miejscu? Co daje jednym ogromną energię, a innych czyni nieudolnymi? Co sprawia, że jeden radzi sobie ze wszystkimi problemami, znajdując własną drogę, która bezpiecznie pozwala mu przejść przez burzliwe momenty w życiu i spełnić najistotniejsze marzenia, podczas gdy inny walczy i ponosi klęskę? Odpowiedź jest pozornie prosta -- tą tajemniczą siłą jest umiejętność myślenia i dążenia do sukcesu. Każdy z nas może zastosować ją w swoim życiu, jednak trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Teraz tajemnica tego, jak osiągnąć fortunę, leży w zasięgu Twojej ręki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 4 (ul. Spółdzielcza 31)
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę bez przeszkolenia. Otrzymują wskazówki w rodzaju "wyjdź do ludzi" lub "zacznij rozmawiać z klientem". Nawet jeśli starają się uczyć, szybko się przekonują, że do osiągnięcia sukcesu brakuje im pewnego istotnego elementu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Długa 13)
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again